8 Ekim 2013 Salı

Dur! Dinle! Bul!

Bir blogta gördüğüm bizim için biraz geç kalınmış bir oyunu oynadık bugün hemde abartısız defalaaaaarrrca.
Sesli bir oyuncağı sakladım ve paşamın bulmasını istedim.

Önce dikkatlice sesi dinledi.
24 Aylık
Sonra hiç şaşırmadan sese doğru koştu. "Immm" dedi acaba burdamı der gibi 
24 Aylık
Veee "Adde abi buddduummm" (Asker abiyi buldum)
24 Aylık
Bıkmadan usanamadan her bulduktan sonra "Annem biyaa" (Annem bidaha) dedi.
Bizde bir daha oynadık sonra birdaha sonra birdaha.......

Baktımki bulmakta zorlanmıyor daha zor yerlere sakladım yine hemen buldu. Zor yerlere saklayıp üzerine battaniye örttüm yine buldu. Daha küçük yaşta oynamak gerekiyormuş demekki :))

1 yorum:

  1. Allah sağlıklı uzun ömürler versin minik Barlas'a, çocuklar özellikle sese karşı çok duyarlı oluyorlar. En ufak bir tıkırtıdan uyanmalarından belli değil mi :)
    Takipteyim, bende beklerim :) sevgiler
    http://kadinlaraaozel.blogspot.com/

    YanıtlaSil

Yorumlarınız benim için çok önemli :) Yorum yapan herkese kocaman teşekkür :)) Blogunuz ya da gmail adresiniz yoksa "yorumlama biçimi" kısmından "adı/url" yazan seçeneği seçin adınızı yazın, url kısmını boş bırakın yorumunuzu yazıp yayınlayın.

Sessiz Takipççilerime de Selamlar ;)

 

Uyarı

Blogumdaki Kendime Ait Resimlerin ve Yayınların İzin Alınmadan Kullanılması 5846 Sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına Aykırıdır. Bu Konuda Hassasiyet Gösterilmesini Rica Ederim.
 
Blogger Templates