19 Mart 2014 Çarşamba

Hoşgeldin Tahin Pekmez

Zaten çok fazla olmayan çikolata tüketimimizi minimuma düşürdük.

Son zamanlarda tuvalet eğitimimizin de başlamasıyla sadece ödül olarak çikolata veriyorduk, tuvalete de alıştık sayılır o halde çikolata tüketimi daha da azaldı ama her insan gibi (insan diyorum çünkü benim bile bu yaşta çikolata krizim tutuyorsa oğlumun da tutması normal) bazen çikolata isteyebiliyor buna da tesadüfen çözüm bulduk.

Barlas babasıyla market alışverişine gittiğinde tahminimce paketinden dolayı tahin pekmez karışımı almışlar. Eve gelir gelmez hemen açıp yemek istedi ama tadı umduğu gibi çıkmadı :) Yemek istemedi. Sonra babası üzerinde şunların yazdığı söyledi "Bu çikolatayı yiyen çocuklar büyürler, güçlenirler, abi olurlar"    Zaten "Ben abi oldum" döneminde olduğumuz için Barlas'ı ikna etmek için bu sözler yeterli geldi.

Şimdi gün içinde birkaç kez paketi eline alıyor, üzerini okuyor :) sonra birkaç yudum çekip bırakıyor.

Peki artık çikolata istemiyor mu?
İstemezmiiiii tabiki istiyor.
Bazen akşam yemeğinden sonra ailece yiyoruz "Yemeğimizi güzelce yiyip karnımızı doyurduğumuz, güçlendiğimiz" için :)
Bazen de babası işe giderken sipariş veriyor. Baba oğul nöbetler, seyirler derken ayrı kaldıkları zamanlar da tabiiki babanın eve çikolatayla gelmesi çok normal :)


Tahin pekmezin faydaları için Koska ne diyor;
Her an sizin ve çocuklarınızın çantasından ayıramayacağı, enerji ve güç kaynağı olan bu süper ikilinin sağlık açısından birçok faydası vardır.  Doktorların çocukların zeka gelişimine yardımcı olduğu için tavsiye ettiği tahin pekmez karışımı, vücut direncini artırma özelliği de sağlıyor.  Beynin tek enerjisi olan doğal şeker zengini pekmez, bebeklerin ve çocukların sağlıklı gelişmelerinde önemli yer tutar.  Bu iki önemli besinin birleşimi süper ikili, küçük büyük herkes için son derece yararlıdır.  Yararlı olduğu kadar da lezzetli bir besin kaynağıdır.

3 yorum:

  1. ben de bir heves çikolataya benzetir belki diye aldım ama sonuç hüsran:( ama her gün ben çay içerken o da bir bardak dolusu pekmezli su içiyor o ayrı :) bizimle benzer şeyi yapmak hoşuna gidiyor tavsiye ederim ;)

    YanıtlaSil
  2. Sabahları içtiği sulu pekmez ona fazlasıyla yeter dıye dusunuyorum. Ne güzel :) Daha küçükken içiyordu çay diye Barlas'ta ama sonra bitki çaylarına sardık iyice arada sulu pekmez vermeli :)

    YanıtlaSil
  3. Sevgi hanım merhaba, siteye uye olurken facebookla bağlan dersenız uye olmak kolaylaşıyor.onu deneyın lütfen . verılen hedıye çok güzel katılın derim :)

    http://www.cananzerkinli.com/2014/04/avizesepetimcom-ile-2-kisiye-avize.html

    YanıtlaSil

Yorumlarınız benim için çok önemli :) Yorum yapan herkese kocaman teşekkür :)) Blogunuz ya da gmail adresiniz yoksa "yorumlama biçimi" kısmından "adı/url" yazan seçeneği seçin adınızı yazın, url kısmını boş bırakın yorumunuzu yazıp yayınlayın.

Sessiz Takipççilerime de Selamlar ;)

 

Uyarı

Blogumdaki Kendime Ait Resimlerin ve Yayınların İzin Alınmadan Kullanılması 5846 Sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına Aykırıdır. Bu Konuda Hassasiyet Gösterilmesini Rica Ederim.
 
Blogger Templates