16 Temmuz 2014 Çarşamba

Köyden Kareler

Artık eskisi kadar etkinlik yapmıyoruz Oğlumla sanırım artık ikimizde sıkıldık yada enerjimizi daha erkeksi oyunlarla atıyoruz. Boks yapmak, güreşmek, araba yarıştırmak gibi. Havaların ısınmasıyla da havuzda su oyunları eklendi. Ramazandan sonra da denizde ve plajda oyunlarla devam ederiz inşallah.

Ayrıca artık her postu da yayınlamıyorum. Aslında bu blog tamamen günlüğümüz oldu ve bazı postlar bizim için gizli kalıyor, yazıyorum ama yayınlamıyorum ;)

Tatilden birkaç iştah açan resim eklemek istedim :)

Resimlerin tamamını teyzesi çekti. Barlas 33 Aylık 








Alttaki resimler Barlas'ın alışkın olmadığı haller. Farkettik ki mikrop kapmasın hasta olmasın diye çocuğu herşeyden sakınmışız. Annem defalarca bu konuda beni uyarıyor ama... Hatta o kadar etkilemişiz ki bütün ısrarıma rağmen toprağa oturtamadık. Mükemmel anne-baba olmaya çalışırken yapılan hatalar :( 

Tamam artık o kadar sakınmayacağız, her istediğini yapabilir paşam ;)  



Toprağa oturmama olayı burda da var :(
34 Aylık


0 yorum:

Yorum Gönder

Yorumlarınız benim için çok önemli :) Yorum yapan herkese kocaman teşekkür :)) Blogunuz ya da gmail adresiniz yoksa "yorumlama biçimi" kısmından "adı/url" yazan seçeneği seçin adınızı yazın, url kısmını boş bırakın yorumunuzu yazıp yayınlayın.

Sessiz Takipççilerime de Selamlar ;)

 

Uyarı

Blogumdaki Kendime Ait Resimlerin ve Yayınların İzin Alınmadan Kullanılması 5846 Sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına Aykırıdır. Bu Konuda Hassasiyet Gösterilmesini Rica Ederim.
 
Blogger Templates