5 Aralık 2013 Perşembe

Dıgıdık At

Hahayttt dıgıdık atımızı sonunda yaptım :)

Fikir için teşekkür etmem gereken iki arkadaşım var. Öncelikle Tuğba Akkaya Maden in oğluşu için yaptığı pet şişeden dıgıdık at bana ilham kaynagı olmustu ancak şişeyi neyle boyayacağıma karar veremediğim için beklemedeydim.

Daha sonra facebookta üye olduğum bir grupta çorabın içine bez parçaları doldurularak yapılanı gördüm ve iki fikri birleştirmeye karar verdim.

Yani pet şişeye çorap giydirdim :)


Daha sonra yularını bağlayıp gözlerini yapıştırdım ve belirgin hale getirdim.


Bu arada paşamın da oyalanması için çorabın diğer tekini feda ettik :)


Burun ve ağızıda oluşturdum


... Ve yeleleri oluşturmaya başladım.


Diktiğim yeleleri kestim


Kulakları kurdeladan yapıp dikiş yerlerini kamufle etmek için üzerine tekrar yele diktim


Sap olarak oyuncagın sapını kullandım ve dıgıdık etımız hazıııırrrr. 


Yaşanan mutluluksa görülmeye değer. Aferin bana :D




4 yorum:

  1. Aferin sana :)) Çok güzel olmuş canım ellerine sağlık.
    Paşamın keyfine değer herşeye:)

    YanıtlaSil
  2. Adsız2:38 ÖS

    Elinize saglik benimde onceki ornekler hosuma gitmisti ama sizin gibi boyasini dusunuyordum coraplada cok guzel olmus

    YanıtlaSil

Yorumlarınız benim için çok önemli :) Yorum yapan herkese kocaman teşekkür :)) Blogunuz ya da gmail adresiniz yoksa "yorumlama biçimi" kısmından "adı/url" yazan seçeneği seçin adınızı yazın, url kısmını boş bırakın yorumunuzu yazıp yayınlayın.

Sessiz Takipççilerime de Selamlar ;)

 

Uyarı

Blogumdaki Kendime Ait Resimlerin ve Yayınların İzin Alınmadan Kullanılması 5846 Sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına Aykırıdır. Bu Konuda Hassasiyet Gösterilmesini Rica Ederim.
 
Blogger Templates