3 Ekim 2013 Perşembe

Tuz Seramiği

Bu gün oldukça fazla hamurlarla uğraştım mutfaktan çıkamadım yetmezmiş gibi birde oyun hamuru oynadık paşamla, o da yetmedi dün internette gördüğüm tuz seramiğini yaptık. Eğlenmekle yetinmeyip birde hatıra yaptık :)


Daha sonra bu hamuru fırında 2 saat pişirdim daha sonra güneşe koydum. Aslında 3 saat tutmak gerekiyormuş ama ben çatlamasından korktum. Bugun birkaç çeşit hamur işi yaptım fırından çıkardığım her tepsinin ardından 10-15 dk daha fırına koydum sonra tekrar güneşe. Bir kaç gün güneşte bekleticem.


İşte bu da pişmiş hali. Pişince renginin bu kadar açılacağı bilseydim biraz daha koyu yapardım hamurunu.

Tuz Seramiği Malzemeler
1 su bardağı un
1 su bardağı tuz
yarım su bardağı su
istenirse boya (ben parmak boyası kullandım)

0 yorum:

Yorum Gönder

Yorumlarınız benim için çok önemli :) Yorum yapan herkese kocaman teşekkür :)) Blogunuz ya da gmail adresiniz yoksa "yorumlama biçimi" kısmından "adı/url" yazan seçeneği seçin adınızı yazın, url kısmını boş bırakın yorumunuzu yazıp yayınlayın.

Sessiz Takipççilerime de Selamlar ;)

 

Uyarı

Blogumdaki Kendime Ait Resimlerin ve Yayınların İzin Alınmadan Kullanılması 5846 Sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına Aykırıdır. Bu Konuda Hassasiyet Gösterilmesini Rica Ederim.
 
Blogger Templates