24 Mart 2014 Pazartesi

Berber Olduk, Saç Kestik

Her gün sabah akşam sabırla suladı, günde çok kez saçları çıkmış mı diye kontrol etti. Çim adamımızın saçları ısrarla çıkmadı, ümidimi yitirmek üzereyken birden çıktı aniden uzadı çok sevindik ve en sonunda traş zamanı geldi. Bu kadar seveceğini, işi bu kadar ciddiye alacağını tahmin etmemiştim keşke daha önce yapsaydık bu işi :)

Traş bitince "Babamı arıcam söylücem" dedi. Aradık, anlattı. Ardından "Teyzemi arıcam söylücem" dedi. Aradık, söyledi. Bunun arkası kesilmeyecek sandım ama bu kadarla kaldı :)

Bu anı bir süredir sabırla beklediği için hiç karışmadım. İstediği gibi, istediği kadar kesti. "Yeter" diyene kadar müdahale etmedim. Kendisi kesme işlemini bitirince sağolsun "Sıra sende annem" dedi, birazda ben kestim :) "Yeter annem yeter" dedi. Bitirdik :)


30 Aylık


İşte ilk ve son hali :)

0 yorum:

Yorum Gönder

Yorumlarınız benim için çok önemli :) Yorum yapan herkese kocaman teşekkür :)) Blogunuz ya da gmail adresiniz yoksa "yorumlama biçimi" kısmından "adı/url" yazan seçeneği seçin adınızı yazın, url kısmını boş bırakın yorumunuzu yazıp yayınlayın.

Sessiz Takipççilerime de Selamlar ;)

 

Uyarı

Blogumdaki Kendime Ait Resimlerin ve Yayınların İzin Alınmadan Kullanılması 5846 Sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına Aykırıdır. Bu Konuda Hassasiyet Gösterilmesini Rica Ederim.
 
Blogger Templates