25 Ekim 2013 Cuma

2013 Kurban Bayramı Tatili

Barlas 25 Aylık

 Tatili kelimelere dökmek bile o kadar yorucu ki. Bilgisayarın karşısına oturdum nereden başlasam diye düşündüm düşündüüümm işin içinden çıkamadım, her zaman ki gibi akışına bırakmaya karar verdim :)

Eğer her iki ailenizde aynı şehirde yaşıyorsa malesef tatilleriniz yorucu ve hızlı geçiyor. (Tabiki ayrı şehirlerde olmalarının da mutlaka zorlukları vardır) Üstelik bütün işlerinizi, alışverişinizi de memlekete saklıyorsanız iş bazen çile bile olabiliyor. Yorgunluğa katlanamayan ben tatilin son günlerinde strese bile bağlayabiliyorum. 

Tatilin ilk günleri alışverişle geçti her zaman ki gibi. Tıklım tıklım insanla dolu sokaklarda yürümekte hatta bazı mağazalara girmekte bile zorluk çekerken eğer sebebiniz çocuğunuzsa akıl almaz şekilde mücadeleye devam ediyorsunuz. Eve döndüğümüzde harap ve bitap düşmemize rağmen sanki ne aldığımı bilmiyormuş gibi poşetleri boşaltmak, aldıklarıma bakmak işin en eğlenceli ve asla atlanamaz kısmı :)

Bayram çocuklara güzel tabiki ama bu bayram paşam ilk kez bizden bağımsız kuzeniyle kapı kapı gezip el öptü ve şeker topladı eve döndüğünde ağzının kenarlarındaki çikolata lekelerini ve şekerden şişmiş ceplerini görünce günün bayram olduğunu anladım. Bir daha ki bayramı sabırsızlıkla çekiyorum :)

Her zamanki gibi anı yaşamaya kendimi kaptırdığım zamanlarda resimlemeyi unuttum :)Bu anlarda imdadıma kardeşim ve kuzenim yetişmiş de haberim yokmuş tatil sonunda resimleri verdiklerinde çok mutlu oldum.
Artık elde olanlarla idare edicez...

Bayramın ilk günü kayıtlarda yok malesef. Barlas ın el öpmeye ilk çıkacağı anlarda elimde cep telefonu, ıslak mendil ve bebe kolonyasıyla koşuşturdum ama fotoğraf çekmemişim niyeyse. Yine bayramın ilk günü halasının hediyesi robotla çok güzel vakit geçirdi buda kayıtlarda yok malesef.

Barlas 25 Aylık ... Bayramın İkinci Günü... Canımız Ciğerimiz Taha Abimiz

Kurban bayramı telaş bayramı dedikleri gerçekten doğru ben bayram bittikten sonra resim çekmişim sanırım.

Arkadaşla Doyasıya Oyun. Barlas ve Ömer Yağız

Mum Üflemeye Bayılan Kuzuma Teyzelerinden Sürpriz Doğum Günü Pastası. Resimlerde Teyzelere Ait. 

Kahvaltı Sonrası Anneanneyle Çay Keyfi. Tabii ki Bizimki Rezene :) Resim Teyzeye Ait

Eee Onlar Çay Keyfi Yapar da Anneyle Baba Kahvaltı Üstüne Kahve İçmez mi :)


Anneden Habersiz Dedeyle Motor Kaçamağı. Resim Kime Ait Bilmiyorum :)

Anneannenin Deyimiyle Stres Topu Patlatmaca... Anneanne Barlas İçin Yetiştiriyor Ama Biz Gidene Kadar  7den 70e Herkes Patlatıyor :)  Acaba Gerçekten Stresi mi Alıyor :))))

Buyrun Bakalım Barlas Nerde?  
İsimlendiremediğim Bir Takım Etkinlikler :)  ve Toprak Oyunu ... Resimler Küçük Teyzeye Ait

Halası Sayesinde Annesi Çarşı Pazar Dolaşırken Kuzum Doya Doya Oynuyor. Resimleyen Olsaydı da Yayınlasaydım Keşke. Bir Sonraki Gidişimde Elimden Kamerayı Düşürmüycem :)

0 yorum:

Yorum Gönder

Yorumlarınız benim için çok önemli :) Yorum yapan herkese kocaman teşekkür :)) Blogunuz ya da gmail adresiniz yoksa "yorumlama biçimi" kısmından "adı/url" yazan seçeneği seçin adınızı yazın, url kısmını boş bırakın yorumunuzu yazıp yayınlayın.

Sessiz Takipççilerime de Selamlar ;)

 

Uyarı

Blogumdaki Kendime Ait Resimlerin ve Yayınların İzin Alınmadan Kullanılması 5846 Sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına Aykırıdır. Bu Konuda Hassasiyet Gösterilmesini Rica Ederim.
 
Blogger Templates