14 Temmuz 2013 Pazar

Ev Yapımı Oyun Hamuru

Güne mızmızlanarak başladık. Bugün hiçbir oyuncağımızı beğenmiyoruz. Top bile oynamak istemiyoruz o derece yani. Bende paşamın ne istediğini anlamayınca keyfini yerine getirmek için alternatifler düşünmeye başladım. 

Daha önce hiç hamurla oynamamıştık. Evde oyun hamuru da yoktu. Çare yoktu kendim yapacaktım. İnternetten bakayım desem Barlas durmuyordu ki sürekli mızmız dı bilgisayar başına oturmama asla izin vermezdi. Bende yaparım heralde deyip girdim mutfaga.

İşte malzemelerimiz;
Un, su, biraz yağ ve parmak boyası

İyi ki yapmışım oğlum çook sevdi dünyalar onun oldu. Oyunumuz bitince ayrı ayrı strecleyip dolapta sakladım. 1 hafta oynadık. Sonra renkleri birbirine karıştığı için attık.





0 yorum:

Yorum Gönder

Yorumlarınız benim için çok önemli :) Yorum yapan herkese kocaman teşekkür :)) Blogunuz ya da gmail adresiniz yoksa "yorumlama biçimi" kısmından "adı/url" yazan seçeneği seçin adınızı yazın, url kısmını boş bırakın yorumunuzu yazıp yayınlayın.

Sessiz Takipççilerime de Selamlar ;)

 

Uyarı

Blogumdaki Kendime Ait Resimlerin ve Yayınların İzin Alınmadan Kullanılması 5846 Sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına Aykırıdır. Bu Konuda Hassasiyet Gösterilmesini Rica Ederim.
 
Blogger Templates